نگاه ما به کسب و کار
رسالت ما
رسالت ما ارائه خدماتی بروز، همه جانبه و متناسب با نیازهای اقشار مختلف مشتریان است، ما تا حد توان میکوشیم مجموعه خدماتی ارائه دهیم تا نیازهای همه جانبه مشتریانمان را در معاملات و سرمایه گذاری برآورده سازیم و این مسیر را با بهره گیری از سرمایه انسانی متخصص و فناوری های نوین خواهیم پیمود. ما به دنبال ایجاد رابطه ای بلند مدت و مبتنی بر حصول منافع طرفین با مشتریان خود هستیم و در این راه از ایده ها و نظرات آنان استقبال می نماییم.
خط مشی کیفی
شرکت كارگزاري ارديبهشت ايرانيان، به عنوان يكي از كارگزاران فعال در بازارسرمايه، در راستای ایفای نقش حرفهای و ذاتی، خود را متعهد و موظف به حفظ و اجرای خط مشی ها و سیاستهای تعیین شده دانسته، پویایی و نوآوری در خدمات را سرلوحه و بهنگام نمودن اطلاعات و ارتقای سطح کیفیت و بهره وری امور را مد نظر دارد.
نظر به تفکر و اعتقاد مدیریت، به اصل رضایتمندی و عزم راسخ در تحقق این مهم به منظور جلب رضایت مشتریان، اقدام به استاندارد سازی خدمات از طریق استقرار ISO9001:2008 با هدف کنترل و تضمین کیفیت انواع خدمات شامل: معاملات سهام، سبدگرداني، تحليلگري و خدمات مشاوره جهت عرضه و پذيرش شركتها بر اساس الزامات استاندارد مورد نظر در سازمان بورس و اوراق بهادار نموده است. به همین منظور، شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان، اصول زیر را به عنوان خط مشی کیفیت، سرلوحه فعالیت خود قرار داده متناسب با اهداف و سیاستهای کلان همواره بازنگری و در صورت لزوم، تغییرات اعمال خواهد شد. این اصول عبارتند از:
1. تامین وجلب رضايت مشتريان در ارائه انواع خدمات به ايشان ازسوي شركت
2. تنوع خدمات به منظور تسهیل در امورتامین خاطر مشتريان
3. بروز نمودن دانش و تخصص کارکنان ازطریق معرفی و حضور دردوره های آموزشی به منظور ارائه خدمات نوین
4. بررسی مستمر فرآیندها و اثربخشی ناشی از آن به منظور بهبود وضعیت
همچنین در جهت انضباط و نظم اداری و پاکیزگی محیط کار این شرکت اقدام به پیاده سازی سیستم "نظـــام آراســـتگی محیط کار 5S "نموده است.